tirsdag den 2. november 2010

Så startede endnu en dag

med at Mathias vågnede kl. 05.45, så han blev hentet ind i dobbeltsengen af far, og begyndte straks at kravle rundt på mig. Det er nu ret nuttet, men det går godt nok ondt, at få en lille babyhånd i øjet eller presset ned i solar plexus.

I dag skal jeg i mødregruppe, det glæder jeg mig til. Det bliver dejligt at se de andre mødre, men så sandelig også de søde babyer. Hvor meget mon de er vokset siden sidst, kan de nogle nye ting? Nu har jeg ikke været i en mødregruppe før, da Mathias jo er mit første barn, men jeg syntes absolut, det er den bedste mødregruppe i verden. De er bare så søde og uhøjtidelige alle sammen, og vi snakker super godt alle sammen på kryds og tværs. Det bliver hårdt, når vi alle sammen er startet arbejde, gad vide om vi kan holde kontakten eller det bare var det? Det håber jeg ikke.

Jeg skal starte arbejde som den første 6. december. Men har planer om at tage fri, så jeg kan komme til mødregruppe stadigvæk.

3 kommentarer:

  1. Jeg har en søn på 7 og mødregruppen fra dengang mødes stadig, så hvis alle vil kan det sagtens lade sig gøre.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  2. Det er jeg glad for at høre, så vil jeg håbe, de andre syntes det er en god idé.

    SvarSlet
  3. I vores gruppe er børnene ved at runde 1 år, og vi er allesammen tilbage i job/studie, men vi ses stadig hver måned, og det er stadig lige hyggeligt :)

    SvarSlet