onsdag den 3. november 2010

Syntes godt nok

at jeg er noget træt i dag. Går med tanker om, om jeg måske kan være gravid. Jeg bruger ikke noget beskyttelse, så muligheden er der jo, på den ene side håber jeg det, da jeg rigtig gerne vil have, at Mathias får en søskende, på den anden side kan det godt virke lidt uoverskueligt, med to så små børn. Men min alder taget i betragtning, er det vel bedst bare at være hurtigt ude?

Der er jo både fordele og ulemper ved, at have børn med så få år i mellem, men jo klart også ulemper, da jeg kan forestille mig, at man skal være meget mere på, de første år da den store jo ikke kan så meget selv.. Syntes godt nok det er et svært valg, måske også derfor jeg lidt håber, at jeg er gravid nu, så slipper jeg får at tage beslutningen, så er den jo taget for mig.

Måske også derfor, min mand og jeg er enige om, at vi ikke bruger beskyttelse....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar